konstig dag

konstig dag idag.
steg upp sent. behöver inte gå till skolan idag.
måste dock läsa, läsa, läsa.

när jag hällde upp mina flingor så tänkte jag,
detta är sista dagen denna veckan de kan ringa om mitt halsband.
då ringer det!
tror det är sambo och svarar slarvigt.
personen i andra änden blir osäker men framför ändå sitt ärende
om att mitt halsband är klart.
så ikväll ska vi fara och hämta det!
helt galet glad över ett litet halsband.

har än så länge bara ätit lite flingor, läst, sovit lite till, försökt se på film
och gosat med katten.

lyssnar på musik och överväger vad jag ska göra först:
spela gitarr
eller
gå långpromenad
eller
städa och tvätta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0