jourvårdcentralen vs. argsinta my

innan duschen tog jag bort bandagen på mina armar.
jag blir upprörd!
vänstra armen, som jourvårdcentralen tejpade,
för att de inte ville sy.
ser hemsk ut. det glipar några milimeter.
högra armen, som jag själv tejpade igen,
ser bra ut. glipar ingenting. ser bara ut som en rispa.
då var ändå det på högra armen djupare.



slutsats:
jag behöver aldrig mer fara in och på igentejpad.
utan kan göra det själv.
så jag med en hand kan bättre än en utbildad sjuksköterska.

ja, jag är barnslig. men anledningen till att jag ville bli
sydd på jourvårdcentralen var att jag vart tejpad sist gång
jag var där och det vart inte bra det heller.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Mina senaste ärr som blev ihoptejpade ser inte heller särskilt fina ut. Det är faktiskt de värsta hittills för dom är fortfarande väldigt bulkiga. Fan fan fan fan fan för psyk som tejpade. Han skötaren hade fan ingen koll. Men vad ska man göra när man blir tvangsinvisad? Säga: "Nej jag vill att en riktig sjukskötare ska göra det." Da far man bara ännu mer problem.

2010-01-15 @ 11:52:38
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0