hello gitarr

varit i skolan. känns bra men ituslitande.
mår så galet illa idag. måste vara för att jag
glömde att ta mina mediciner igår kväll..skit!
illamåendet kom på lektionen innan lunch,
sen hade vi eget arbete i grupp, så det funkade
ganska okej. svårt när man måste vara fokuserad. 
vet inte riktigt om jag ska ta medicinerna nu eller
om jag lika gärna kan vänta. det har gått så långt av
dagen så jag kanske lika gärna kan ta de lite
tidigare ikväll istället.
har nog några lergigan liggande någonstans,
har för mig att de ska fungera mot illamående oxå.
fast jag tar det nog ganska lugnt. ska ta min
promenad senare, hoppas jag.

ska spela gitarr så fort mina fingrar
har tinat upp. måste börja mer
konturnueligt. får så ont i fingrarna
för jag inte har spelat på så länge.
när jag blir riktigt bra på gitarr är mitt mål
att införskaffa denna underbara
hello kittygitarr!
jag förutsätter att jag har pengar till
det då.

Kommentarer
Postat av: borninjune

sv. Nej har inte hört talas om den. Men när du läst den kan du jättegärna säga om den är värd att läsa.

Vad har du beställt för klänning? Har lite svart att tänka mig att ha pa mig en klänning nu när det är sa jävla kallt ute.



Hittade precis lite literatur som hjälper mig (hoppas jag) att kunna bearbeta det sista temat för tentan. Blev glad!

2010-01-08 @ 15:35:01
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: borninjune

sv. Skulle gärna ha klänning oftare, men jag har inte särskilt manga. Tradera känner jag inte till men jag bor ju i utlandet.



Min sambo har ocksa väldiga problem med min diagnos eller rättare sagt med det som diagnosen gör med mig. Fan att den ska förstöra sa mycket! I hate fucking borderline...



Vi far väl se hur det gar med tentorna. Hoppas bara att jag inte bryter ihop.

Maste nu ut i kylan och stormen (du anar inte hur snabbt snöflingorna rusar förbi mitt fönster precis just nu) för vi maste handla. Mat. Usch.



Varm kram

2010-01-08 @ 15:49:36
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Självklart, kämpa har liksom blivit mitt mellannamn. Vi tänker inte ge upp så lätt.

2010-01-09 @ 20:17:25
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0