en timma

en timma tills sambo kommer hem.
är inte lika upprörd längre.. såklart.

har varit en jävlig dag med massa triggers.
till och med talat i telefon med m. så upprörande.
har aldrig fått höra en ärlig ursäkt från den människan.

har haft tankar på att skära hela dagen.
inte gjort det.
har haft tankar på att hetsa hela dagen.
har gjort, men, jag hann hejda mig.
hade spetsat in mig på en chokladkaka
hela dagen. började med två bitar.
det smakade inte gott.
slutade.
kändes onödigt att kräkas.
fast
det gjorde jag i alla fall.
borstade gladeligen tänderna efteråt.

klarar jag denna timmen bara.
ska se damernas dektektivbyrå nu.

är så frustrarande att inte kunna
förklara hur denna dagen varit för sambo.
kan nog aldrig riktigt förstå.
sen vet sambo inte om mina så matproblem.


Kommentarer
Postat av: borninjune

Älskade du, jag vet att du vet hur det känns, det är hjälp nog. Ibland blir jag själv förvanad att jag fortfarande har kvar denna plan b. För över ett ar sedan när jag var pa stationär dbt-terapi sa gjorde läkarna en jättestor grej av min plan, vilket jag (helt ärligt) inte kunde första. Jag sag det som helt självklart att ta livet av mig.



Numera önskar jag att jag hade en annan plan, men tills det ändrar sig, far jag nöja mig med döden.



Var dock stolt över din dag. Jag kräktes 2 ggr och känner mig sa otroligt... sämst.



Vill bara sova nu. God natt, C

2010-01-03 @ 23:49:57
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: feberdans

Oj, jo, buljong är tillåtet, glömde bara skriva ut det i all hast. Så, så okunnig är du minsann inte :)

2010-01-04 @ 02:30:51
URL: http://anamorph.blogg.se/
Postat av: feberdans

en annan sak bara. borsta inte tänderna efter kräkning. då gnuggas syran in i tänderna och de förstörs. skölj med munskölj, typ listerine, istället för att få bort smaken och stärka tänderna samtidigt. eller neutralisera syrorna med kolsyrat vatten eller något. bara ett tips jag fick av min tandläkare...

2010-01-04 @ 02:39:40
URL: http://anamorph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0