blå himmel


om jag hade gått ut en timma tidigare än vad jag gjorde hade jag fått
solsken i mitt ansikte och en blå himmel att gå under.
men jag låg och myste i sängen istället, slumrade lite.
ångrar mig såklart men just i det ögonblicket jag befinner mig i sängen
finns inte den ångran.

ska träna med wii active nu. ska iväg ikväll en stund men jag måste
hinna med min träning.
vägde mig igår och det var inte bra.
sen är det svårt att väga sig på kvällen. det är så många olika faktorer
som spelar in. detta intalar jag mig i alla fall.
skulle vilja väga mig på morgonen, men att starta wiit varje morgon innan
skolan känns opepp. kanske får ge sambo the puppy eyes.
får komma på ett så bra argument till varför vi ska skaffa en våg.
eller bara helt enkelt skaffa en helt själv!! wow.
å andra sidan så håller jag på med mitt måttband.
apropå det så är det nog dax igen att mäta.
får göra det imorgon när jag är ensam hemma.

nu: wii active!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0