rosa rosettring

ett ord som beskriver dagen: stark ångest!
sedan var vi iväg för att hitta till psykologen jag ska till nästa vecka.
passade på att gå i affärer då oxå.
blir förtvivlad när jag inte ens tröstshopping hjälper.
kände bara hur tyngre jag blev när vi åkte uppför rulltrappan till parkeringen.
mina pengar bara försvinner, jag måste bli mer ekonomisk!
när vi åkte hemifrån åt jag massa godis i bilen, så idiotiskt gjort!
jag hade ingenstans att ta vägen och ångrade mig så enormt!!
förstår inte att jag inte kan tänka längre.
så på vägen hem åt jag en grönsallad från max. nu inget mer!

sambo köpte denna ringen till mig. den är så söt och gör mig glad!
men är inte värd den. jag är en bedrövlig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0