stickande söndag

kom igång sent idag men det är ju dock söndag..

jag har börjat sticka, inte riktigt min grej i och med att jag inte har något
tålamod. men jag tror ändå det kan vara en bra grej att skingra tankar.
jag tycker om att göra saker så jag ser resultat, så handarbete är ju helt
rätt på så vis.
vill lära mig virka men det är lite klurigare. minns inte så mycket även om
lite av kunskapen sitter kvar.
jag kom så långt som till att ha gjort luftmaskor och några fasta maskor,
sedan när jag skulle vända tog det stopp.

såhär långt har jag hunnit testa med stickningen i alla fall.
ska sedan repa upp och göra något riktigt fint.. om jag gitter med det..
det kommer ju bli svårt, för jag är inte så jämn när jag stickar.
men detta är väl ett alldeles ypperligt tillfälle att öva på att inte ha för höga krav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0