popcorn, medicin och vatten

har haft en jobbig dag i skolan för att kroppen inte vill.
annars gick det förvånansvärt bra. jag måste tillåta mig tycka det.
nu när jag börjar tänka tillbaka på dagen känner jag mig nöjd förutom
att kroppen säger nej.
glömt mina mediciner och mår illa och är yr. vinglade fram och fick
konstiga skrattanfall. har även sovit dåligt.
jaja, men nu känns det som mitt jobb att kämpa emot mina jag-är-nöjd-
med-mig-själv-känslor
. utrota de och känna mig dålig och sämst för att..
ja, för att jag gör ju alltid något fel...


kommer hem och hamnar i soffan och hetsar, detta trots min fruktansvärda
mående. låter allt komma upp igen. tar mina förlorade mediciner och
lägger mig i soffan. gör så småningom popcorn i min pingvin och dricker
vatten. jag vill väldigt gärna veta om popcorn är "okej" att äta, då utan
något fett utan bara med salt.

ångesten gör sig så väl påmind. det är inte okej att slappa en hel eftermiddag,
även om jag inte mår bra, då fysiskt.

sambo och jag fann en perfekt ring till mig, kanske mest jag som fann den men
det låter bättre med det ovanstående. den är såklart slut överallt och finns ingenstanns.
så typiskt när jag finner en sådan ring jag vill ha, är kräsen.
dock så skriker det i mig att jag ändå inte är värd denna ring!!
verkligen inte med det som skedde häromkvällen!!
så en sida vill ha den medans den andra skriker att jag ändå inte är värd.
och det är den sistnämnda som har rätt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0