PANGBOOMKRASCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

igår vart det riktigt
PANGBOOMKRASCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag ville dö och sambo ryckte och skrek på mig.
jag måste förstå att alla inte kan hantera.
när jag blivit ombandagerad så stod jag och storgrät
vid vasken. sambo säger någonting. sedan går sambo ut.
lämnar mig ensam.
när sambo kommer hem igen ska jag tydligen gå och lägga mig.
jag vill inte, jag vågar inte.
ser att ringen är borta från sambos vänstra finger.
...behöver jag ens skriva vad som hände med mig då..
jag orkar inte berätta allt nu.
det slutade med att jag tog förmånga tabletter och somnade.
vips så ska allt tydligen vara som förut idag..
jag fattar ingenting..
jag skyller inte på min sambo, jag är arg på mig själv
och hatet är så starkt idag.

jag klara verkligen inte av någonting..

Kommentarer
Postat av: ida

:(

2010-02-07 @ 14:37:31
URL: http://idaglida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0