orkar inte med mig

fick ett totalt bryt igår kväll/natt.
orkar egentligen inte skriva om det..

"jag orkar inte det här längre" hörde jag min sambo säga.
sambo tänkte i vanlig ordning gå ut och lämna mig.
och hotade till och med att ta bilen och köra ihjäl sig.(den har jag visserligen oxå kört med)
jag hade då snappat åt mig en ask med tabletter, jag vet inte vad jag ville göra, om jag bara skulle ta för att få lugna ner mig eller många många.

jag ville bara dö, jag råkade såklart säga det högt vilket sambo inte klarar av.
jag får hela tiden höra att jag aldrig pratar, av min sambo.
när jag väl gör det blir det bara fel.
jag vågar ju aldrig berätta hur jag känner för sambo klarar inte av att höra det.

vi har inte pratar sedan igår natt.
några sms och så har sambo försökt att ringa. skönt att jag är upptagen från fyra och framåt åtta nio ikväll.
jag känner mig tom och ser ingen utväg i det här.
sambo orkar inte med mig och kan inte hantera mig, det kan jag inte begära.
klyschigt nog så orkar ingen med mig under längre perioder.
jag orkar ju inte heller av mig själv.

ser inte ens någon mening med att skära mig eller ens hetsa som jag känner nu i alla fall..

ber om ursäkt för ett dåligt skrivet inlägg..
jag hatar mig själv så fruktansvärt mycket hela tiden, vet inte vad jag ska göra med mig själv
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0