om gårdagen

just nu minns jag dåligt. det var trevligt.
det spelades brainstorm, först i godan ro innan så många hade anlänt.
sedan med mer alkohol i vissa, togs korten fram lite som de ville.
ämnet blev: är gjort av stål, varpå min klasskamrat efer många gissningar utropar, rakblad!
jag reagerade inte på det, det jag reagerade på var hans lilla försynta blick som ville kolla att jag var okej. han är så fin. såg hur ordet bara slapp ur honom och att han sen kom på att jag satt där och ja, ni förstår.
två vart lite väl förfriskade, skönt att sambo skulle upp tidigt nästa morgon så att vi kunde fara tidigt.

sedan kom den där chipspåsen in i mitt liv och den har jag redan skrivit om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0