missanpassad

tillät mig somna framför tvn. det är skönt tills man vaknar till liv.
det har bankats på min dörr, men jag har inte orkat.
innan jag somnade hann jag hetsa, kräkas och äta onyttigt.

är så trött på mig själv, känner mig missanpassad och som ett freak.
jag hatar att jag pratar förmycket om mitt psykiga. det är som det sipprar
ur mig, att det är så fullt i mig och läcker ut.

ska straxt gå ut en stund. kan behöva lite frisk luft.

imorgon ska vi antagligen iväg på eftermiddagen.
sambo sa att vi kunde svänga förbi där min tänkta brudklänning finns.
jag vet inte, jag är förvirrad.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Fan vädret i Sverige suger...

Hur är det med dig?



Jag lyckades hetsa en hel påse lösgodis det första jag gjorde igår. Suck...

2010-02-26 @ 19:45:32
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0