mindre fin eftermiddag

har varit hos psykologen i eftermiddags. jag får inte ihop det vi pratar om.
saker och ting är normala andra inte.
jag är mellan barn och vuxen.
för att jag tycker det är krångligt och jobbigt med papper
och tänk med bröllopet så är jag kvar i barnet. okej.
hon blir upprörd på mig och jag känner mig ännu dummare.
kanske så det ska vara.

jag har ätit förmycket idag, så dåligt. fruktansvärd matångest.

har kort stubin, pang! oroar mig för att sluta med medicin,
blir jag ännu värre eller blir det kanske bättre?
kommer sambo orka med?

mycket framtidsoro "som alla ungdomar har"(så tro inte att
du är speciell-psykologen)
orkar inte prata med sambo om saken. men inuti ligger
det och fräter.
det med min psykolog - jag lyfter ett "problem" något som
oroar, stör mig eller vad det nu gör och hon bagatalliserar
just detta "problem".
att detta med att inte veta vad man ska göra och vad som händer.
nu känner jag mig bara som en gnällapa.
det jag ju jag som är trög och inte fattar.



måste hålla mig i skinnet nu när sambo kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0