matlådor


har lagat massa mat, helt maniskt.
jag vill skära, men gör matlådor till skolan istället.
hur länge kan det fungera måntro?
måste sysselsätta mig när jag kommer hem från skolan så
jag inte går och lägger mig eller ser på televisionen och somnar.
två olika maträtter, ond som jag är så lagade jag ena med ingredienser
som min sambo inte äter. jag är trött på att laga massa mat.
fast sen så var det inte helt av ondska, jag ville faktiskt testa
med lite nya alternativ. min klasskamrat tipsade mig.
sambo äter mer än vad jag gör oxå. åh, jag är så elak!!
hoppas bara det finns plats i frysen.

ska straxt gå och lägga mig. är så trött, men det var jag igår med när
jag lade mig i sängen kunde jag inte somna.
det gör ont i mig och allt dunkar.
tog en tablett i alla fall, även om jag inte skulle.
ska försöka att inte ta något idag.
får se hur det går.

jag känner mig gnällig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0