likgiltig

känner mig en smula likgiltig idag.
har varit hemma några timmar tillsammans med sambo. vi pratar men
inte om det.
vill berätta att jag inte vill gå till min psykolog mer, men osäker vad som
kommer att bli reaktionen.
har en fruktansvärd huvudvärk idag, den kom i eftermiddags.
när jag kom hem så hetsade jag i mig massa lösgodis som sedan kvickt
fick säga hej till toaletten.
ska bli skönt när denna vecka är över på många sätt.

har inte skärt (nej, inte skurit) mig så jag har två armband nu.

min sambo har suttit idag och knopat ihop ett mail att skicka angående
det bemötande vi fått på jourvårdcentralen. jag orkar inte med sådant själv,
men det känns dumt att sambo ska behöva göra det.

imorgon är det hockey klockan sex på morgonen, undrar om jag orkar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0