kvällspromenad

ska straxt ut på promenad med sambo. nyckeln min får följa med.
ska fråga lite om ringen om det verkligen var så att det togs av för att rengöra sår.

har fått för mig hela dagen att det är torsdag idag, men icke!
två långa och intensiva dagar kvar till helg. men det får gå.

fann mig själv stå och baka kladdkaka. hetsa, hetsa, hetsa och fortsättning på det.
min grupp i skolan sa att jag lät som en anorektiker när vi samtalade på rasten.
vad svarar man på det? fast jag har det ju inte, men något fel är det kanske.
men jag blev lite paff och hade inget att svara på det.

är hungrig men vill inte äta just nu. ska gå promenaden, sedan äta lite.
tyvärr blir det en sen måltid, inte bra.
inte heller tränat på länge, länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0