kvällskvisten

har myst i soffan med sambo. känns bra!
berättade förut mina tankar kring psykologen, vet inte om man helt kan förstå.
jag har svårt att förklara precis vad psykologen gör som inte är bra.
men jag ska ringa min läkare på psyk imorgon och tala om det.

åt några knäckebröd med tillbehör och sedan börjar jag äta av lösgodiset igen..
idiot..
fick komma på ännu en ursäkt för att gå in i badrummet.
är bra att det kommit upp igen, ska slänga det som är kvar i påsen och hoppas att jag
aldrig köper sådan skit igen. hoppas kan man väl alltid..

tror nog att jag ska bege mig mot sängen så småningom.
fullspäckad dag imorgon.

såg en trailer för house förut och kom på att jag såg på det igår kväll.
minns ingenting av det. minns inte så mycket av det inlägget jag skrev igår kväll heller.
så jag läste igenom det och håller fortfarande med.

ska sikta på att inte ta några tabletter och sova på i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0