huvudvärk sedan mardrömmar

vaknade imorse med världens huvudvärk.
kan vara från kvällens hets och kräk.
klarade alltså inte av att gå till skolan, men vem kommer att tro på det..
men när huvudvärken släppte kom mardrömmarna istället.
så nu är jag stressad och jagad.
ett straff för att jag inte gick till skolan?

sambo verkar verkligen misstänka något angående mina badrumsbesök.

ångesten är jobbig och jag känner mig oerhört känslig, mer än vanligt.
imorgon kan det bli två veckor utan skärning.

Kommentarer
Postat av: Duni.blogg.se

Hoppas ångesten lättar snart,

hejar på dig och hoppas på att du klarar att stå emot skärandet!



(Tycker om din blogg)

2010-02-22 @ 18:25:21
URL: http://duni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0