grapesplash

kände hur huvudvärken kom smygande. den som kommer när kroppen
tycker att jag ätit för lite.
jag har dålig matlust idag men behövde ändå stoppa i mig något.
man tager vad man haver tänkte jag och började skala en grape.
tänkte först köra den i jospressen men hade ingen ork att plocka fram
den och sedan rengöra och allt. så stavmixen fick fram och mosa min grape.
sedan försökte jag vara lite kreativ och hade ner en apelsin och lite havregryn.
precis när jag gjort detta kommer jag till insikt att detta inte kommer smaka
så värst gott. tar i lite sojamjölk för att lätta upp det.
upp i skål och på med kanel.

tröttnade ganska kvickt på det.

måste som vanligt ta tag i mig så jag får det städat här hemma.
har bara börjat så smått.

¤ byta sängkläder
¤ disken
¤ tvätta
¤ dammsuga soffan
¤ dammsuga
¤ städa bort småplock
¤ rensa kylen
¤ torka av borden
¤ fixa i hallen
¤ städa i badrummet
¤ damma

oxå

¤ leta efter något en fågelbur kan stå på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0