försök till positivt

något positivt..
målat om naglarna. det var skönt, klarar inte av när det börjar flagna och se fult ut.
det blev återigen svart, har hamnat i en sådan period. till våren kanske det rosa kommer tillbaka igen.
har även tagit en härlig dusch.


sedan går det mest utför.
har hetsat två gånger idag och kräkts lika många.

vill så gärna gå på en klasskompis fest imorgon, min sambo är oxå bjuden men börjar tidigt på lördag.
jag är helt värdelös och klarar nog inte av att fara dit själv. detta med bussar och så.
klarar inte av att ta bilen själv heller.
är så trött på att vara freaket som aldrig följer med på fester. nu vill jag för en gångs skull med på fest, men då klarar jag inte att ta mig dit och hem istället. kan ju inte skylla på sambo, måste ju få sova.

idag var jag dum nog att kalorisnack råkade slippa ur min mun igen, gruppen skrattar åt mig och säger att jag allt skulle behöva lite mer och att jag är helt knäpp. känner mig dum och ännu mer psykstörd. måste sluta sätta mig i sådana situationer. hålla mitt störda för mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0