fin förmiddag

kom iväg till läkaren i tid. läkaren försökte vara väldigt mild och gedigen.
jag tror han försöker lura mig. manipulera bort mig.
vi kom i alla fall fram till att ta bort ytterligare en medicin.
det blir nog bra. först så försöker de proppa i mig så mycket medicin som
det bara går och nu ska de tas bort.
fast inte helt, ska så småningom byta ut och härja.



efter läkarbesöket skulle jag känna mig som en vuxen och självständig
människa. jag for helt enkelt till ikea, ensam.
mitt eget beslut och jag själv som körde.
det gick fint tills jag kom till det jag skulle införskaffa, nämnligen ramar.
min ambivalens slog till och jag kände mig vilsen. fast inte på något plågsamnt
sätt, utan jag löste det fint med att köpa billiga ramar som skyddar korten och
som man kan måla om eller oxå byta ut om jag finner något som passar in bättre.
handlade även batterier.
så nu är jag hemma och jag har utfört mitt uppdrag. det gick fint!
nu ska jag gosa med katten och försöka ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0