vänta på mig?!

jag drömmde i natt att jag var gravid, magen var som i 14 veckan kanske och jag gick omkring
med magen och var rädd om den.
i drömmen så fick jag lite panik för jag hade ju fortsatt dricka kaffe under graviditeten.

men det var ju bara en dröm.

i verkligheten nu så försöker jag mest samla energi till att göra något vettigt.
försökte få tala med sambo på facebook men fick ett:
måste kila
finns på telefonen
okej, det är okej. det måste vara okej.
sambo är iväg och vill hinna med det som vill hinnas med och inte bara sitta och facebookchatta med mig.
fast ändå så pockar det på att jag igår berättade att jag inte känner mig på topp och då anser jag att jag indirekt har berättat att jag är skör.
och då, indirekt, kräver jag tydligen av sambo att bete sig anorlunda mot mig och nästan trippa på tå för min skull.

nej, jag får inte ihop mig själv och vad jag menar.

känner mig just nu djävligt ensam och hopplös som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0