trettiotredje dagen - sommarlov igen!

imorgon är jag hemma igen och planerar storstädning på hög nivå.
om vädret tillåter åker det möbler och mattor ut och damning, dammsugning samt våtmoppa
står på tur. tvättmaskinen ska gå i ett. sedan är hemmet rent och härligt!
då kan jag ta igen mig och försöka njuta.

naglarna mina måste fixas. händerna har fått valkar och nagelbanden värker, sköra händer som
inte klarar av mycket.
ny härligt nagellack som piggar upp står högt upp på listan.

just nu ligger all min packning på golvet ser det ut som. men det går nog allt ganska kvickt att packa ihop.
katten hoppar till och med demonstrativt över mina klädhögar påväg till matskålen.

en jämn stressnivå hela tiden, men det kanske sinar ut i sinom tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0