tjugonionde dagen - ingen kommer obemärkt in

väldig kontroll på vad som får passera min kropp.
har börjat med en "dum" grej på kvällarna, fylla på kroppen med
sådant man blandar ut med vatten.
vet inte vart detta ska sluta.
känner mig faktiskt för stor. fast kanske vet jag innerst inne att jag är smal,
fast inte tillräckligt?



satte i ett smycke i min piercing som hade krympt, så det gjorde lagom ont att
trycka i smycket. kändes inte vårdande, skulle fått tag på en 1,2 istället.
men alla smycken utom ett har jag hemma så det var väl inte mycket att fundera över.
dock vill jag helst inte ta ut smycket när hålet är så ömt som det är nu, men kan inte ha det i
när jag är på jobbet.
detta är inget stort problem, bara funderingar som far omkring.
löser det nog så att jag tar ur det när jag kommer till jobbet och sedan när jag slutat sätter jag i det.
vips, löst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0