morgon och solen skiner inte alls utomhus.

sambo ligger på soffan nu när jag vaknar. hm..
har jag varit jobbig inatt och flängt runt och tagit plats??
har i alla fall drömt helt jobbigt. hade som en ångestattack genom nästa hela drömmen
och hyperventilerade hela tiden.

igår vart det två öl. det var så gott med första ölen. sedan så orkade jag inte räkna och tog en till.
det var jättetrevligt och mycket mycket kärlek i luften.

nu ska jag ta en dusch, äta frukost som jag helst hade velat slippa, klä mig och fixa så jag ser något sånär presentabel ut.
kanske väcka sambo till sängen..
dålig flickvän det är jag.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej! Det känns bra nu när LVMet är över, äntligen! Det känns så bra att få välja att bli behandlad och inte bli tvingad till det. Dessutom får jag lite mer frihet nu :) Visst är jag trött på att bo här ibland men jag brukar komma på andra tankar när jag får stöttande kommentarer från vänner och bloggläsare :)

2010-08-17 @ 17:23:34
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0