ibland kan det vara bra att tvinga sig lite, andra gånger inte.

skoldagen igår var riktigt kämpigt, enda till slutet.
sedan fick jag andas på gymmet och det var smått befriande.
och det vart samkväm hemma hos oss med större delen av klassen.
jag ångrar inte för ett ögonblick att det blev av!!

denna dagen har jag mest sovit bort. det gör inte så mycket, tror jag.
var en sväng till gymmet och kände mig inte upplagd att träna.
avbröt och stretchade och for hem.

har dock hunnit med att kräkas upp det mesta som fått komma ner.
det är så jag nästan kan känna hur mina tänder fräts sönder.

måste ta hand om mig själv och göra det som fungerar och tänka på min sårbarhet.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack, jag tycker verkligen om dem ! =)

Älskar second hand ! Det får mig verkligen på bättre humör !

2010-08-28 @ 20:36:36
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0