höstmåndag med rusk utan regn.

sovit dåligt för att sambo är förkyld.
jag gick och lade mig på soffan tillslut, det gick bra tills sambo skulle upp tidigt, tidigt och började skramla istället.

jaja, härliga lyxproblem!

har ätit min "nya" heliga frukost bestående av välling med russin och valnötter samt knäckebröd med messmör.
dricker nu min första kopp kaffe och håller på att motivera mig till att ta mig till skolan.
många hinder som blir till stort som tar emot.
antingen så tror jag att det är värre än vad det är eller så kommer det att bli jobbigt.

jag måste dit i alla fall och ska dit!

känner mig oxå lite lite förkylningssymtom. det är nog den obligatioriska förkylningen som infinner sig.

måste ju fixa lunch oxå.. oops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0