hjälpa sinnet genom att byta lakan?

gick dåligt med att springa i skogen.
flåsade och flämtade och fick håll hur fort som helst.
gick och sprang i intervaller, det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

på biblioteket fann jag inte vad jag hade tänkt men det kan nog bli bra att vidga mina vyer en aning.
har inte hunnit läsa än men ska efter att jag städat klart.
just nu håller jag på att byta till dessa underbara lakan(se nedan).



lite uppigande färger såhär när hösten faller på.

kände mig som sagt inte nöjd med träningspasset så jag ställde mig framför tvn
"spelade" wii fit.
är galet svag och orkar inget med mina tarvliga armar.
fick reda på min vikt.
fyra kilo för mycket, hur svårt är det att bli av med dessa då??
jag har väl dålig disciplin på mig, skärpning.

fast å andra sidan kanske dessa fyra kilo gör varken från eller till ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0