första dagen i skolan avklarad!!

först vill jag tacka min vän hårtorken för hjälpen med att torka mina leggings imorse, tack.

känner mig fylld med ny energi och faktiskt lite kärlek efter första dagen i skolan.
tyckte nog ändå att jag skötte mig bra, bara lite småsaker som jag inte ska värdera.

ska bara vara hemma en stund sedan ska jag iväg igen och träffa klasskamraterna.
måste dock tänka på att ta hand om mig själv.
inte göra mig ännu mer sårbar.

sova ordentligt, äta ordentligt... (hm) och tänka på att få lite andningspauser och stanna upp och vara mindful.

appropå att vara mindful så ser jag nu på mitt schema att det kan vara svårt att fortsätta att gå i dbt.
vet inte hur jag ska känna inför det.
klarar jag mig nu?

har fått lite redskap, har "mognat"/kommit till egen insikt med vissa saker som hjälper på vägen.

nu sitter jag vid matbordet och har min älskade katt i mitt knä. sambo är på jobbet och tjänar pengar.
jag älskar verkligen sambo, nu känns det helt rätt. allt går upp och ner och det gör det hela livet.
jag tror ändå att vi vet vart vi har varandra. vi har börjat tala om bröllopet igen.
dock tror jag nog inte på det fören jag står där en dag.

jag ska försöka pussla ihop mitt liv så att det fungerar så bra som det kan gå.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Det smetade ihop sig i huvudet! Gick till fel FRiskis ;_;

2010-08-16 @ 17:41:31
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Haha ja, har bokat in mig på nästa afrodanspass nästa vecka :)

2010-08-16 @ 18:06:13
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0