tänker en del.

tänker att det vore trevligare om bilförare vore mer av den hjälpande sorten.
tänker att jag fan bara har slarvat bort en eftermiddag på stan.
tänker att det är skönt att jag ska träna men tycker att det är synd att det bara är en halvtimma.

hetsat lite och kräkts, men hejdade mig när jag kom hem. det är bra.
ska äta keso och sedan byta om.
hatar min kropp och verkligen mina armar.
hatar när jag får höra att jag är fin, vad menas med det?
jag är inte fin någonstans. jag vill väldigt gärna vara det. men hur?

vill just nu att hela världen ska älska mig, men det funkar inte så och det hade inte varit bra det heller.
jag vill kanske bara inte vara så ful och äcklig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0