sommarjobb, hets & snus.

nu hänger jag verkligen inte med i vad som sker.
det är som ett tåg som rusar förbi framför mig i hög hastighet.

bra saker idag:
  • det är roligt och utvecklande i skolan.
  • solen skiner och jag har möjlighet att vara ute om dagarna.
  • kaffet.
  • ett samtal resulterade i ett sommarjobb.
  • jag har köpt snus idag.
sämre saker idag:
  • är värdelös på att svara frågor på psyk.
  • bensinen kostar massa pengar att fara till psyklångt bort.
  • värderar det jag gör i skolan så allt blir skit.
  • kan inte ta åt mig av beröm jag får.
  • jag har svårt att ta ansvar.
  • köpte saker att hetsa.
  • hetsade och kräktes.
  • jag har köpt snus idag.
  • vart stressad när snuset skulle köpas och hann inte tänka vilken sort.


kan jag stoppa in en snus istället för att hetsa?
lägger jag bara till ytterligare negativa saker i mitt liv?
vågar jag berätta detta för sambo?

det återstår att se, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0