regina, städmanin och jag.



regina spektor med sin underbara röst och underbara utseende. jag tycker att hon är otroligt vacker.

lyssnat massor på regina spektor nu på kvällen och haft värsta städmanin.
har rensat och städat, tvättat och skurat.
till och med lagat lite mat till lunchlådor till skolan.
men, jag har inte gjort min läxa, än. jag ska.
det är inte det att jag inte vill, det är bara så att andan inte riktigt fallit på när det gäller det.
men jag ser framemot den och jag ser så framemot skolan imorgon.

när skolan hade slutat idag för dagen så fick jag ett infall att jag vill sluta med alla mediciner.
jag vet inte om det är en så bra idé eller om det kan vara värt att testa. fast inte nu när jag precis har
bytt ut en medicin till en annan. jag får lugna ner mig litet grann.




<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-pxRXP3w-sQ&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-pxRXP3w-sQ&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0