rasande ilsk och förbannad.

vart helt rasande för en stund sedan. mycket i huvudet och så en sambo som kommer och "stör" morgonrutinerna.
all ilska och stress översköljs på sambo, jag är en värdelös människa.

vart så arg och upprörd ett tag så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

nu har sambo gått ut och jag tänker lite på dagen som är framför mig. då känns det bättre.
jag lugnar ner mig.

skulle haft min jeanskjol på mig hade jag tänkt. icke! den sitter helt värde(löst). ja, då borde jag bli glad.
men jag blir ledsen och det känns hopplöst när inga kläder passar längre. jag blir aldrig nöjd..

ska ta min medicin och sedan fixa det sista innan jag far till skolan!!
åh, vad bra det känns att vara i skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0