perm-måndag

ensam hemma hela dagen, nu är sambo hemma igen.
har hetsat bara för sakens skulle kändes det som. för att jag inte har gjort det på
ett bra tag och nu hade jag möjlighet.

nu borde jag bege mig till sängs, men det är så mycket i huvudet.
i morgon ringer läkaren från avdelningen och förhoppningsvis blir jag
utskriven, kan man bli det via telefon?

min vän och jag har tänkt att ses i morgon kväll. så jag hoppas att jag inte
måste tillbaka till avdelningen. det om något skulle göra mig galen.
det ska ju bli så skönt att ses och få reda ut detta som hänt.
jag vill veta var vi har varandra.

har ätit en och en halv skål med yoghurt och müsli och ska nog inte
kräkas upp den. jag är så äcklig med allt kräks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0