onsdagsmorgon innan psyktid

steg upp för cirka fyrtiofem minuter sedan.
ska till psyklångt bort idag innan skolan.
älskade katten väckte mig tidigare än vad jag hade behövt, men jag kommer ihåg att jag älskar katten ändå.

nu kokar gröten min som ska ätas med kanel. funderar även på att ha litet kanel i mitt kaffe som jag ska dricka i bilen till psyk. det är de där små detaljerna som gört!

är ledsen för att mitt hår är värdelöst och tråkigt. nytt shampoo, balsam? hårserum? i dunno..

har ätit den nya medicinen i sex dagar nu. märker ingen skillnad, i alla fall inga biverkningar.
har inte ätit någon vid-behovs-medicin sedan inläggningen heller. det känns bra. väldigt bra.
jag tar ingenting att sova på när jag går och lägger mig. jag försöker ta det lugnt och somna när jag somnar.
det har funkat hittills. i början så somnade jag inte fören vid tre, fyra på morgonen men det börjar ordna upp sig.
jag försöker med enkla knep. som att göra som när jag var liten, då jag alltid lyssnade på kassettband när jag skulle sova. nu är det cd-spelaren som får göra sitt.

kanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0