kvällens gång med hårfärgning.

sitter nu med hårfärgen i håret.
jag påbörjade ett allergitest, färg bakom örat stort som en tia.
jag väntade cirka en och en halv timma. man ska vänta 48.
får se vad som sker.
känner hur det börjar fräta i min hud. hur hårtester faller av.
men vad som är påriktigt vet jag inte.

mycket snack om framtid som gör att mitt val att lägga bort tabletterna börjar vackla.
måste stå emot. måste hitta sätt att hantera.

maten är skitjobbig. har ätit förmycket och känner hur jag sväller upp och fettet svämmar över.
jag är fånig och barnslig.

ska straxt skölja ur färgen och hoppas att jag blir nöjd. hulka ikapp med vattendropparna som skvalar mot duschgolvet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0