jugbhrewoea

bad cash quartet, vin, metro, billig choklad som vill vara lyxig.
klockan tickar på i sin takt och det är ljust. ingen promenad när man knappt kan stå.
vara nöjd över kilklacksskorna som är inköpta för längesedan, men när ska man använda de? nu, i sommar, aldrig?
välja utifrån mönster, allt smakar likadant.
oj, nu vart det tomt, bara lite till innan det ska upp igen.
vad säger man sedan om den tomma flaskan?
för gammalt? tvingar, tvinga, tvingar.
dagskort och bekymmersrynka när jag berättar.
cuz i dont´need nobody else then me (?)
reklamsidorna, åh tänk om man hade råd.
vända sida, var det kräklukt jag kände?
sambo hem senare jag ensam nu.
pand ner på golvet. pennan i handflatan och sedan iväg.
snart är det dax.
fylla på först.
handfallen på golvet. skönt att det bär, bär mig. orka hålla mig. taklampa obehagligt stark i ögonen.
online och ingen vill.
jag vill men vågar ej.
skit i det då djävla människa, jag orkar inte starta upp denna ruta men men kan heller inte låta bli.
läppar avdomnade. lite bra för jag vill inte känna.
halva glaset kvar sen kommer jag
tonight it´s mine i hope i never die (??)

vad håller jag på med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0