i väntan på kaffet.

sambo är gnällig nu på morgonen. det kan man få vara.
bara inte i min närhet om jag får bestämma.
jag vill ha det lugnt på morgonen. helst en ensam morgon.
laga min frukost och kunna spela hur högt eller låg musik jag vill, se på vad jag vill.
just nu stänger jag bara dörren om sambo för jag orkar inte få allt det negativa nu
inför dagen. jag är galet egoistisk. det är inte så beundransvärt.

men idag måste jag vara alert och igång!

igår tog jag faktiskt en tablett när jag inte somnade.
tankarna snurrade så fort och hjärtat ikapp med det.

jag tänker att jag ska försöka få tag på min läkare på psyk.
jag tänker att jag kanske vill minska dosen på min medicin.
sen så är det inte det lättaste att få tag i den människan.
har jag tur så blir det innan helgen.

idag är tanken att vi ska på spinning och core, får väl se hur det
blir med det. man kan aldrig lita på andras planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0