en kopp te en tidig morgon.

fann inte mitt friggs blåbärste, då fick det bli yogi tea classic istället.
så jävla rätt!

vaknade tidigt, kändes konstigt så jag steg upp. då vart det
blodbad hela vägen till toaletten.
menshelvete.
såhär mycket mens kan jag inte erinra mig om att jag har haft.
tog en ny tampong vid tio igår kväll och så nu vid sex imorse, blodbad.

jag blir upprörd på all reklam för bindor och tamponger där de framställer
det som att det hänger på deras produkter om man får en "happy period"
eller inte. men det spelar ingen roll vilken produkt jag använder.
jag är fortfarande svullen och öm. känner mig så tjock.

jag har i alla fall tagit en dusch nu och ska straxt dricka mitt te och lugna ner mig.
härligt med sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0