denna hets tillägnad..

dagens hets avklarad och slutförd.
måtte det inte bli någon mer idag.
denna hetsning är tillägnad personen i inlägget före, som saknar respekt och vett.
som kan uppdatera sin status på fejjan men ej ha mobilen igång eller ens höra av sig.

jag ska förklara för dig sedan hur du beter dig mot andra människor. i förhoppningsvis lugn och saklig ton.
därför utagerar jag mig här lite innan, för din skull.

jag skyller inte min hets på någon. det är jag som gör det.


finns det någon som har förslag på alternativa sätt istället för att hetsa, är jag tacksam för förslag.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Rör pa dig! Se till att komma bort fran allt som kan locka till hets.

Kolla upp nagot som du alltid ville veta pa internet. Skriv upp det sa att du lär dig det.

Mala en bild, skriv av dig utan punkt och komma.



Jag kommer titta in pa din blogg lite da och da. :)

Sa lätt blir du inte av med mig!



Ta hand om dig,

borninjune

2010-04-16 @ 20:48:15
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0