ajaj i mitt hjerta.

det gör så galet ont i mig.
för att jag inte vet vart jag har dig.
jag kan inte fatta vad du tänker och vill.
jag kan inte fatta vad du menar när du säger att det är fullt upp.
menar du bara att det är fullt upp eller menar du att jag inte ska fråga dig om
vi ska ses för att du har fullt upp med att inte vilja träffa mig?
för feg för att fråga dig med rädsla över vad svaret kan bli.



jag hetsar gojibär som är så nyttiga, så nyttiga.
känner mig tjock och äcklig. har ätit alldeles för mycket idag.
svänger för mycket så jag blir åksjuk.

vill kräkas och somna, vakna nästa morgon och ta nya tag.
gojibären är slut, vill känna glädje över att ica gott liv har ändrat
till en alldeles jättegullig förpackning, men det händer ingenting.

händer ingenting förutom att det svarta växer i mig och vill äta upp mig.
fettet vill sluka mig och jag vill väl vara smal?

kanske läge att gå och lägga sig för du vill väl ändå inte prata med mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0