jag är!!




just nu är jag så arg!
vet inte vart jag ska göra av med all ilska.
just nu, så önskar jag att jag bodde ensam
med en liten hund och så min katt.
jag skulle ta långa promenader i ur och skur.
få komma in i värmen och sedan krypa upp i soffan
med min lilla hund och min katt.

häromdagen drömmde jag nämligen att jag hade en liten vit hund,
en chihuahua. jag kände en sådan kärlek till denna lilla hund.
men när jag vaknade så kände jag bara en stor hemsk saknad.

det är omöjligt nu att skaffa en liten hund, inte bara ekonomiskt utan
alla andra faktorer oxå.
men jag har beslutat mig för att starta ett konto så jag ska börja spara.
just nu får jag nöja mig med min lilla katt och det gör jag.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Jag vill sa gärna ha en hund! Jag och pojkvännen pratar om det, men det tar nog ett tag innan det verkligen blir av.

2009-11-17 @ 21:06:30
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0