wienernogat


aj aj aj..
för mycket frestelser i detta hus.
kan inte skylla på det. när jag inte ska skära så tar jag till med annat.
det verkar som att det.
jag är ledsen, arg och besviken. tom, ensam och förtvivlad.
lite tröstät där och lite kräkas där.
är så rädd för att det ska höras här. fort fort fort.
fick nog inte upp allt men orkar inte tänka på det mer.
har tagit min medicin och kan inte kräkas mer.
häromdagen glömde jag bort att jag hade tagit medicinen och
hetsade när vi satt i soffan och såg på film.
när det sedan kom upp igen tyckte jag det var konstiga färger i.
tog ett tag innan ljuset gick upp för mig. fick vara utan medicin den kvällen.

en galet rolig sak mitt i allt.
på fyran går filmen: underbar och älskad av alla, fullkomligt älskar slutet
vad hon gör med den danska karln!!


Kommentarer
Postat av: borninjune

Tack. Du är underbar.

Ska ga och lägga mig nu. Har tagit lite för mycket tabletter men inget allvarligt. Maste bara fa sova. För jag vill inte skära mig.



God natt, C

2009-12-28 @ 00:01:46
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Joanna

sv; vet faktiskt inte om den ska visas igen. du kan alltid maila SVT och fråga :)

2009-12-28 @ 00:40:41
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0