voddler

kommit hem från en förmiddag med en underbar fika med
en underbar vän. min äldsta vän.
så otroligt skönt. det gjorde mig så glad.
så kommer man tillbaka hit.
säger fel saker, gör fel.
jag blir så oerhört trött på mig själv.
vill bara gå in i benzodimman men vill helst klara mig utan.
sitter och tittar på filmen, it´s a boygirl thing.
den var bättre första gången jag såg den.
eller så har jag bara inbillat mig att den var bra.
hade tänkt sitta här hela kvällen om jag inte blir störd eller
rastlös.
imorgon kommer sambo hit på kvällen.

har nog allt bestämt mig för att inte göra saken i januari.
nu har det kommit en sak i vägen. nog inte helt ivägen.
om jag verkligen hade velat hade det nog gått att göra
båda sakerna. därav att jag inte bestämt mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0