våga våg?

jag har tänkt på det i många veckor men har inte vågat eller orkat.
idag gjorde jag det, jag vägde mig..
anledningen var att jag trodde allt att jag hade gått ner i vikt.
nej, nej, tvärtom. jag har gått upp!!
jag fattar ingenting och vet inte vad jag ska göra!!



för att orka med skolan så äter jag en okej frukost och så äter jag lunch.
men efter det äter jag oftast ingenting.
jag försöker verkligen få upp allt efter att jag hetsat.

en alldeles stålande idé jag tyckte att jag fick precis efter
vägningen var att hetsäta allt som jag inte ska äta.
detta gick dock inte så bra eftersom allt inte är mitt utan sambons.
så jag gick väl halva vägen och nu orkar jag inte kräkas mer.
ska ta en promenad sen.
jag är så himla besviken för jag trodde verkligen att jag hade gått ner
några kilon i alla fall.
ack så fel jag hade.
eller ska jag skylla på vågen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0