damernas detektivbyrå



försöker titta på damernas detektivbyrå som går som serie på svt1.
går sådär, är så disträ och ångestig.
värdelösheten växer i mig. jag har inte läst det jag ska. jag har inte övat
på det jag ska. kortfattat så gör jag ingenting vettigt.
sov länge idag. jag är så himla trött, hade kunnat sova bort hela lovet.
nu har min sambo fart hem på grund av jobb i morgon.
blandade känslor. skönt på ett sätt men nu är allt jobbigt.
jag skriver flummigt. specificera.
när sambon for var det ledsamt. är inte ofta ifrån varandra.
så kanske att det är bra att träna?
nu när sambon är hemma och spelar gitarr får jag en klump i magen.
jag vet inte varför. för att sambon tränar det kreativa och inte jag?
avundsjuka? jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det.
jag skriver att jag inte mår bra och sambon svarar inte på länge.
känner mig åsidosatt, blir sur och slutar skriva på msn.  jag är barnslig.

måste försöka fokusera på serien. det är många vackra färger och
många vackra kvinnor oxå.




Kommentarer
Postat av: borninjune

Bra. Men vi maste vara helt ärliga mot varandra. Och peppa! För fan i helvete kommer vi klara av det!! Det är vi som bestämmer över oss och vara kroppar. Det har jag börjat fatta nu.

2009-12-27 @ 22:59:25
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: borninjune

Hjälp mig My!! Jag har precis fatt en kommentar pa mitt senaste inlägg som jag inte vet hur jag ska svara pa. Jag känner mig helt ställd, paralycerad och jävligt ledsen.

2009-12-27 @ 23:21:40
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0