bryt på psyk


hetsat runt på stan idag med sambon.
gick bra tills min sambo var tvungen att fara iväg en sväng och jag vart själv
på stan. shoppade en onödig halsduk, handledsvärmare och ett par skor.
allt i rosa.
när vi kom hem så visade det sig att skorna inte passade i storlek, eftersom
jag "hetsshoppade" så provade jag de aldrig. ångrade mig till tusen vad jag
hade åstadkommit. typiskt mig börjar jag gå in i det helt och bara hatade mig
själv uppblandat med ångest. över en sådan skitgrej!!
resulterade till att sambon föreslår att vi far in igen och byter skorna och lämnar
tillbaka halsduken. armvärmarna föll nog sambon i smaken, de fick vara kvar.
den ångesten löste sig tack vare en förstående sambo med tålamod.
senare hemma så hämtades posten in. inga julkort men ett brev från psyk.
kopian av remissen hade jag i min hand. jag fattar knappt någonting av det
som står där. det stämmer ju inte!!
det står bland annat att jag är med i en dbt-studie. jovisst! jag får några
frågeformulär att svara på om mitt mående. that´s it!!
det låter ju som att det är någon form av behandling, det är det verkligen inte!
jag är en av de som inte får någon behandling utan ska svara på frågor utifrån
att jag inte får någon behandling.. oh my! jag orkar inte!!
när jag fick fler frågeformulär häromveckan blev jag barnslig och ville bara riva
sönder de och skicka tillbaka de med min avsändare.

oj, nu har det blivit lite rader. hoppas att denna avskrivning kan göra att jag somnar
någon gång. imovanen verkar inte vilja göra sitt. har lite mer att välja på men vill
gärna vara något sånär levande imorgon.

efter allt detta så åkte sambon och jag lite snowracer och det var helt galet!
det fick skingra mina tankar en aning.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Ja man maste massera in dom. Jag hoppas sa innerligt att dom fungerar.



God jul förresten ;)

2009-12-24 @ 00:20:37
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0