trettonde mars - bra start med gym inför dbt

klockan 6.00 ringde klockan, jag vaknade 5.58.
det betydde att jag var redo att stiga upp, ta en protteshake och en kaffe och sedan bege mig till gymmet!
 
10 minuters crosstrainer - uppvärmning
1 minut roddmaskin - uppvärmning
 
sedan vart det 30 minuters NTCpass.
 
efter det vart det 100 utfall på bosuboll med kroppsvikt, så 50 per ben.
sen tog jag en 8 kg kettlebell i vardera hand och körde 15 på vardera ben.
 
efter det skakade min kropp och ville inte jobba mer. jag bestämde mig för att lyssna och förstå att protteshaken hade gjort sitt.
 
tackar solen idag att den skiner, det behövs.
straxt ska jag iväg på dbt... är inte så pepp må jag säga.
om frukosten hinner sjunka undan ska jag yoga lite så jag hinner balansera mig lite.
härliga frukosten bestod av lättkvarg, kiwi, päron, gojibär, sultanrussin, chiafrön, kanel och havremjölk samt pepparmintste. snart kaffe.
 
så jag håller min älskling, von katt och puppc nära mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad duktig du är. Önskar jag hade orken att träna också. Men den kommer nog =)
Kramkram

2013-03-19 @ 12:06:35
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0