tolfte mars - tänker på sårbarheten och lyssnar på min kropp

tittar på rederiet när jag egentligen skulle suttit hos psykologen nu.
vaknade och kände mig lite sjuk. nu känner jag mig bättre.
kanske att det var lite lathet som slog till.
men jag tänker på min sårbarhet. jag tänker att det är bättre att jag får en lugn morgon med puppc och kaffe.
 
ska straxt, när avsnittet är slut, sätta mig och plugga yoga, ska göra tenta om en och en halv vecka!
 
min ben värker så efter att jag varit sjuk. kickade igång med bodypump och step igår så dom ska nog snart vara i fas igen.
idag blir det sträcka utpass!!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj är det du på bilden?? ;)
hoppas du får en skön onsdag, och du...det är okej att vara lite lat ibland =) Jag är nog lite lat idag. Skulle gå ut i den sköna solen idag tänkte jag. Så vaknar man och det SNÖAR! Usch vill inte mer. Men ska ut ändå har jag bestämt....snart =)
Kramkram

2013-03-13 @ 10:10:36
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0