tjugosjunde mars - trycka gaffeln genom armen

är förkyld.
kan inte träna.
borde inte äta, fast borde äta så jag blir frisk fort så jag kan träna.
blir tjockare.
får panik.
slår i huvudet mellan att inte äta och att äta.
vill skrika.
 
älskling håller på med sitt matschema igen vilket jag får en djävla ångest av.
men älskling ska ju få göra som älskling vill.
då vill jag helst inte äta någonting, men så kommer det igen, att jag borde äta för att bli frisk men borde inte äta för att jag inte tränar och blir tjock.
 
 

Kommentarer
Postat av: Citasha

Du är alltid vacker i mina och många andras ögon oavsett vad vågen visar eller hur stora musklerna växt sig :) Och det gäller både insidan o utsidan! Hoppas att du också kan få börja se det gumman!
Jag försöker själv helt ändra mitt tankesätt vad gäller mat, vikt o träning och göra det jag ju vet är det "normala" hälsosamma sättet. Men det är svårt och jag faller lätt tillbaka i samma mönster igen om jag inte tänker mig för. Men jag tror faktiskt att det kommer att gå! :)
Saknar dig!

2013-04-03 @ 03:17:43
URL: http://citasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0